Hjärtat ..

Hjärtat - jag vill bara att du skaförstå, hur mkt jag älskar dig

.. eller hur sjukt mycket du betyder för mig. Ingen har någonsin velat förstå mig eller hjälpa mig så mkt som du. Ingen har heller lyssnat eller tröstat mig så bra som du gjort. Jag vet att jag kan göra att vårat förhållande blir skit jobbigt ibland. Det är egentligen inte meningen, men så länge det är så, och så länge du orkar stå ut med mig, får vi försöka fixa det på bästa sätt. Och jag önskar verkligen att jag kunde vara den där perfeka, fel fria jätte bra flickvännen. Den som aldrig någonsin har brister. Men jag vet att vägen dit är lång, att jag aldrig någonsin kommer bli helt fläckfri.  Men jag försöker iallafall!
Det är något som är så sjukt speciellt med dig, jag liksom ser upp till dig, och litar på dig, på ett sätt som jag aldrig någonsin gjort, till någon. Och så har det varit, redan från början.
För jag minns första gången vi träffades, när vi satt där på metropol och pratade, och du lyssnade, och jag fick berätta allt, verkligen allt. Jag var rädd att jag skulle skrämma iväg dig, men ja kände mig tvungen,jag ville att du skulle veta, innan det gick förlångt, och jag skulle bli tvungen att ljuga om allt.  Men du sprang inte därifrån, du satt kvar där, och höll mig i handen ;) ... DU lyssnade och försökte förstå. Som du alltid gör !
Och allt du sagt, Så mkt bra, som har fått mig att känna mig sådär glad och lycklig. SÅ mkt som har fått mig att lyftas ett litet steg uppåt hela tiden. För du får mig verkligen att känna migvärdefull, genom att bara finnas här hos mig.
Alla dagar jag har fått vara i din närhet, med dig,hos dig, nära dig. Alla minnen, allting vi gjort,Alla gånger vi skrattat, alla gånger vi gråtit, alla gånger vi kramats, alla gånger du kysst mig, alla gånger du viskat i mitt öra hur mkt du älskar mig, Alla gånger det känts fel, och alla gånger det har vari helt underbart, det sitter fast här hos mig, och finns i mina tankar jämt, för allting påminner mig om dig. Allting jag gör, allting någon säger, alla drömmar ja har , alla låtar jag hör. Hela tiden finns du här, fast du inte står brevid mig.

Och alla gånger jag tvivlar, eller känner mig orolig, räcker det med att tänka på något av det, eller att höra ett litet ord, så förstår jag att det är med dig jag verkligen vill vara, det är hos dig och i din närhet jag mår bra. Det är dig jag vill visa upp för alla, det är dig jag vill kalla MIN, för alltid.

DU är den som lyfte mig upp frn all skit jag var i förut, DU är den som fått mig att inse att mittliv ärvärt att sattsa på. DU ÄR DEN SOM JAG ÄLSKAR MER ÄN ALLT I HELA VÄRLDEN. DU är min bästa vän, och världens underbaraste pojkvän, jag är såglad att jag har dig ..  ♥
/ DIN MANDA <3


Kommentarer
Postat av: Adde

NEJ FYFAN VA GULLIGT SKRIVET :O

2008-03-11 @ 14:29:34
Postat av: Din Anthony

Älskling, du är helt underbar, helt otroligt underbar! Jag lskar dig enormt mycket, jag hoppas du förstår det! Du&JagFörAlltid

2008-03-11 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0